Cestujte do Boulderu

Hej od Boulder Colorado! Jsem tady na extrémně zábavné výlet blogu a chtěl jsem se podělit o první část mého dobrodružství. Musím se vydat na večeři za 20 minut, takže to prozatím udělejme rychle – veškeré podrobnosti brzy přicházejí!

Včera jsem odešel z oranžové oblasti na tomto bitovém letadle do Denveru. Zvládl jsem, abych dvakrát zasáhl hlavu na stropním kompartmentu, zatímco jsem šel na/z toalety. #Fantastický
Moje nejnovější videa

Učení ze špatného běhu
Vyskytují se špatné běhy – tady je přesně to, jak jsem se pohyboval kolem a objevil jsem se z mého dalšího běhu. Myšlenka, která vám pomůže, skončila tím, že jste mnohem lepším běžcem tím, že jste neutrálním divákem tréninku.

Více videí

00:00
08:21
03:48

Ale otřes mozku to absolutně stálo za to, protože to je pohled z mého hotelového prostoru v Boulderu:

Jsem tady pro partnerství nebeského koření. Když jsem si prohlédl do prostoru, dostal jsem tašku na dobrotu plnou chutných občerstvení. Hm, opravdu prosím.

Od prvního dne byl den cestování pro všechny spisovatele blogů, aby se dostali do města, měli jsme celé odpoledne zdarma. Naštěstí tam byly dva z mých preferovaných peeps Caitlin a Julie PB prsty, aby se se mnou podívali.

Šli jsme nakupovat a udělat si nehty. Byl to nejlepší den dívky!

Chůze s (a) balvanem…

Byl to takový zvláštní den, kdy nám Julie poskytla prsteny přátelství na počest této příležitosti.

Poté, co byla odvrácena na několika místech, protože naše skupina byla také velká/čekání bude stejně dlouho, skončili jsme na večeři v pivovaru.

Začali jsme s nádherným bramborovým poutinem, který byl opravdu trochu zklamáním. Nikdy jsem neměl poutine, takže jsem se opravdu díval na to, že se jedná o legitimní hranolky a úžasnost. To byly nádherné bramborové kousky v omáčce Marinara. Bylo to chutné, ale ne opravdová nabídka, kterou víš?

Dnes ráno jsem se probudil tmavě i brzy, abych zasáhl lomítko fitness středisko, promluvte si s Julií po dobu 30 minut. Bylo stejně temné i chladné běh a také čtvrtek jsou moje dny odpočinku.

Celá skupina blogů se svolala při snídani, než se vydala do centrály nebeských koření.

Po příjezdu nás přivítali notoricky známý ospalý čas! Byl to ten nejlepší přivítání vůbec !!

Teď jsem na večeři! Uvidíme se trochu !!

Otázka: Byl jsi v Boulderu?

Minulý rok jsem sem přišel na neuvěřitelně rychlý výlet s jednou další společností. Jsem vděčný, že jsem měl tentokrát mnohem více času na to, abych se v tom potěšil!

Pošlete mi sešit

Podíl

Neustále se rozhodněte:

Běh na Marco Island Florida 2021

Kde běžet na Marco Island Florida. Běh nápadů na cestování i letní plážové výlety. Florida Run Blog a

Podzimní běžící oblíbené

potřebujete mít běžecké vybavení na podzim. Nápady, jak spustit vaši nejlepší sezónu pro všechny běžce. Plus můj preferovaný běh

cestovní nápady a příběhy z dovolené v San Franciscu

cestovní nápady ze San Francisca. Cestovní přiznání z mé letní dovolené a také preferovaných míst v San Francisco Kalifornie

Balení pro běh Disney White Wine & Dine Half Marathon Race WeekendBalení pro běh Disney White Wine & Dine Half Marathon Race Weekend

Balení pro běh Disney White Wine a na večeři o víkendu Half Marathon Race. Co balím, abych spustil závod 13,1 mil

Skutečné nápady pro navazování nových přátel

Nápady, jak udělat nové kamarády jako dospělý. Přesně jak uspokojit nové lidi a přátelství ve vašich 20 letech a 40 let. Run Eat Opakování vid

Cestování Jane vyhodnocení běžců

Cestování Jane vyhodnocení běžců. Zkoušel jsem to a také jsem sdílel tipy! Jednoduché využití přenosné vaku na pisoáru, která je jednorázová. Batr